WSPARCIE TECHNICZNE
Wsparcie nie kończy się na szkoleniach, zapewniamy ciągłe wsparcie techniczne przy każdym napotkanym problemie
Wsparcie techniczne pomaga nam dowiedzieć się więcej o naszych Klientach i ich projektach, dzięki czemu możemy lepiej zrozumieć, w jaki sposób korzystają z dostarczanych przez nas produktów. Dostarczamy rozwiązania oparte na doświadczeniach, które są najlepiej dopasowane do potrzeb Klienta. Ciągłe wsparcie naszych Klientów pozwala nam być na bieżąco i szybko znajdować rozwiązania problemów, z którymi się do nas zgłaszają.
W przypadku, gdy nie możesz sobie poradzić z jakimś zagadnieniem i potrzebujesz pomocy technicznej, chętnie Ci pomożemy!
Oferujemy wsparcie techniczne w dwóch wariantach:
Udzielane jest bezpłatnie dla naszych Klientów w dni robocze w godz. 09:00 – 16:00. Zgłoszenia są rozpatrywane według kolejności, staramy się odpowiadać w jak najkrótszym czasie.
Komfortowa pomoc w rozwiązywaniu problemów, priorytetowe wsparcie w ciągu 24 godzin oraz aktualizacja programu. Nasz specjalista kontaktuje się z Państwem telefonicznie / online i udziela pomocy poprzez zdalny dostęp bezpośrednio na Państwa komputerze. W przypadku pytań dotyczących niewłaściwego zachowania programu, pytania te będą niezwłocznie przekazywane do producenta, a czas oczekiwania na odpowiedź może się wtedy wydłużyć. Dodatkowo oferujemy aktualizacje programu w trakcie działania umowy oraz możliwość dodatkowego bezpłatnego uczestnictwa we wszystkich wydarzeniach organizowanych przez BIMplatform.
Ponadto Klienci, którzy zakupili umowę ServicePlus, mają dostęp do platformy edukacyjno-konsultingowej topdesk.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do niedzieli w godz. 09:00 – 16:00.
Doskonałe wrażenia i wyniki Klientów mają decydujące znaczenie w BIM platform
Zawsze interesują nas opinie od naszych Klientów i dziękujemy tym, którzy przedstawili swoje uwagi.
Opinie od Klientów na temat wsparcia technicznego przez specjalistów BIM platform: